سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی سایت ها و شبکه اجتماعی

درباره اینستاگرام

    نظر

درباره اینستاگرام

اینستاگرام چیست میتواند نام مقاله امروز ما باشد. با افزایش روزانه کاربران اینستاگرام برای اکثر کاربرانن اینستاگرام این موضوع پیش خواهد آمد که اینستاگرام چیست و نحوه استفاده از آن به چه صورت می باشد. همانطور که مطلع هستید کاربران اینستاگرام مرز یک میلیارد را شکسته و حال میتوان اینستاگرام را از پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر جهان نامید.

کاربرد اصلی اینستاگرام اشتراک گذاری عکس و ویدیو های مد نظر یک کاربر در این برنامه می باشد، اما با وجود گذشت زمان و آپدیت هایی پیاپی اینستاگرام، باعث شد قابلیت های زیاد و جذابی چون بخش استوری و یا پخش زنده و… اینستاگرام را محبوب تر از همیشه کند. در این میان علامت ها و آیکون ها و اصطلاحات زیادی وجود دارد که می تواند هر کاربر اینستاگرام چه جدید و چه قدیمی را به چالش بکشد به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم گرفتیم اصطلاحات و علامت های اینستاگرام را برای شما نشان داده و به صورت کلی اینستاگرام چیست را برای شما توضیح دهیم.

برنامه اینستاگرام چه قابلیت هایی دارد

- با اشنایان و دوستان خود درارتباط باشید.

- از لحظات روزانه خود استوری بگذارید.

- میتوانید با دوستان خود به صورت خصوصی اقدام به ارسال و دریافت پیام کرده باشید.

- قادر به اشتراک گذاری عکس و ویدیو به صورت پست در حساب خود خواهید بود.

- بخش اکسپلور برای پیدا کردن پیج با موضوعات مورد علاقمند برای شما خواهد بود.

- از آی جی تی وی میتوانید برای مشاهده ویدیوهای طولانی استفاده کنید.

- ارسال و دریافت لایک، کامنت و اشتراک گذاری محتوا ها…

- ویرایش و اعمال انواع افکت‌ها بر روی تصایویر و ویدیو‌ها

- برقرار تماس ویدیویی و ارسال لایو

اصطلاحات اینستاگرام

منوی صفحات (feed)

یکی از مهم ترین بخش های اینستاگرام چیست را میتوان به بخش منوی صفحات نسبت داد. در پایین صفحه اینستاگرام منو وجود دارد که دارای 5 بخش به شکل آیکون های مختلف از جمله آیکون قلب ?، خانه(هوم)، آدمک و…  که هر کدام از اینها صفحات مختلفی با قابلیت های مختلفی را برای شما به نمایش میگذارند.

1. صفحه هوم

صفحه هوم (خانه) بخشی از اینستاگرام می باشد که شما هنگام ورود به از طریق برنامه مستقیما وارد این بخش می شوید. همانگونه که در مطالب بالا توضیح دادیم، این صفحه پست ها و استوری های منتشر شده توسط فالووینگ های شما را نشان می دهد، در واقع اکانت هایی را که شما فالوو کرده اید می توانید پست های منتشر شده توسط آن ها را در این صفحه از اینستاگرام مشاهده و لایک کنید.

2. صفحه اکسپلور

صفحه اکسپلور و یا همان صفحه جستجو یکی از مهم ترین صفحات اینستاگرام می باشد زیرا شما در این صفحه از اینستاگرام، می توانید با اکانت های دیگر اینستاگرام در ارتباط باشید و پست های تمامی اکانت ها اینستاگرامی را به صورت اتفاقی مشاهده کنید. اما این صفحه در قسمت بالای خود دارای آیکون ذره بین می باشد که در صورت لمس کردن برایتان صفحه ای دیگری باز میشود که دارای 4 بخش است. این چهار بخش در زیر توضیح داده شده اند.

TOP

این بخش اکانت هایی را برای شما نمایش می دهد که بیشترین جستجو را داشته اید.

PEOPLE

در این بخش می توانید از کلمه های تجاری گرفته تا اسم یک شخص را جستجو کنید تا اکانت های مربوطه برای شما نمایان شود.

TAG

در این بخش شما قادر هستید هشتگ های مختلفی را وارد کنید تا اینستاگرام برای شما پست های مربوط به هشتگ انتخابی را نمایش دهد.

PLACE

برای استفاده از این بخش باید جی پی اس سیستم تان را روشن کنید تا بتوانید افراد مد نظر خود را بر اساس یک منطقه جغرافیای جستجو کنید.